in

Μήπως σαμποτάρεις την δίαιτά σου;

Εάν παίρνεις βάρος, χωρίς απαραίτητα να τρως τροφές που παχαίνουν, σε ενημερώνουμε πως υπάρχουν πολλές εξηγήσεις. Είναι πολύ πιθανό, υπεύθυνες για τα περιττά σου κιλά να είναι κάποιες κακές συνήθειες που ενδεχομένως να έχεις υιοθετήσει και να μην το ξέρεις καν. Αυτές οι συνήθειες και οι συμπεριφορές αλλάζουν την χημεία του εγκεφάλου και πολλές φορές οδηγούν στην απώλεια του αισθήματος κορεσμού, αλλά και στην πρόσληψη πολλών θερμίδων. Δες παρακάτω 5 συνήθειες εξ’ αυτών:

1. Υπερβολική τηλεόραση Μπορεί να απολαμβάνεις το φαγητό σου καλύτερα με μια καλή σειρά στην τηλεόραση, ωστόσο μην εκπλήσσεσαι εάν πιάνεις τον εαυτό σου να τρώει περισσότερο εκείνη την ώρα. Η τηλεόραση ερεθίζει ακόμη περισσότερο την όρεξη έτσι χρειάζεσαι περισσότερο φαγητό προκειμένου να ικανοποιήσεις την αίσθηση κορεσμού. Γι᾽αυτό τον λόγο προσπάθησε να ελέγχεις τον χρόνο που βρίσκεσαι μπροστά στα γυάλινο κουτί, προκειμένου να κρατάς σε ανάλογο έλεγχο και το βάρος σου.

2. Αποσπάσαι από το γεύμα σου Έχει παρατηρήσει τον εαυτό σου να σταματάει το φαγητό του προκειμένου να στείλει μήνυμα, να σερφάρει στο internet ή να χαζεύει στο Instagram; Εάν ναι, τότε ανήκεις και εσύ στην κατηγορία των mindless eaters, των ανθρώπων δηλαδή που όταν τρώνε κάνουν παράλληλα και άλλα πράγματα. Όσο δεν σκέφτεσαι τι τρως, τόσο περισσότερο τρως χωρίς να σταματάς. Την ίδια στιγμή, όταν αποσπάσαι από το φαγητό σου τρως πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να αργείς ακόμη περισσότερο να χορτάσεις.

3. Τρως έξω περισσότερες από μία φορές Έρευνες έχουν αποδείξει πως όποιος τρώει έξω λαμβάνει 200 θερμίδες περισσότερες απ᾽ότι εάν έτρωγε μαγειρεμένο φαγητό στο σπίτι. Εάν λοιπόν συνηθίζεις να τρως έξω 2-3 φορές την εβδομάδα, να ξέρεις ότι καταναλώνεις 600 θερμίδες περισσότερες την εβδομάδα ή καλύτερα 31.200 θερμίδες τον χρόνο. Γι᾽αυτό τον λόγο προσπάθησε όσο μπορείς να μαγειρεύεις εύκολες και ελαφριές συνταγές και να τρως στο σπίτι.

4. Δεν κοιμάσαι αρκετά Η έλλειψη ύπνου δεν θα σε κάνει μόνο να νιώθεις κουρασμένη αλλά και πεινασμένη επίσης. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει πως όταν δεν κοιμάσαι αρκετά οι ορμόνες που δημιουργούν το αίσθημα πείνας αυξάνονται και τότε τίποτα δεν μπορεί να σε εμποδίσει από τo να φας τα λαχταριστά, ωστόσο λιπαρά, brownies που ενδεχομένως να συναντήσεις μπροστά σου.

5. Πολλές έξοδοι για ποτά Μια άσχημη επίπτωση του λεγόμενου happy hour (κοινώς η έξοδος για cocktails) είναι πως διευκολύνεται πολύ περισσότερο η πρόσληψη των θερμίδων με αποτέλεσμα να παίρνεις πόντους στην περιοχή της κοιλιάς. Αλκοολούχα ποτά όπως η μπύρα και το κρασί αλλά και κοκτέιλς, έχει αποδειχθεί πως αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού, δημιουργώντας τεράστια όρεξη για λιπαρές τροφές. Αυτός είναι και ο λόγος που 30′ αφότου πιεις το κοκτέιλ σου, τα πατατάκια και οι ξηροί καρποί που φέρνουν συμπληρωματικά, γίνονται ακαταμάχητα.
via

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.

20 τρόποι για ανακύκλωση τώρα!

Έτσι θα καθαρίσετε το στρώμα του κρεβατιού σας!!!