in

Κοιμόμαστε καλύτερα, με τη βοήθεια του feng shui!

Το feng shui είναι κινέζικη τέχνη ευνοϊκής χωροθεσίας 5000 ετών, που αγκαλιάζει όμως πολλές αρχαίες ιδέες και φιλοσοφίες, όπως τη δική μας. Η επίδραση της θετικής ενέργειάς του είναι εμφανής σε όλους τους τομείς της ζωής, στην προσωπικότητά μας και κυρίως στην υγεία μας.

Το υπνοδωμάτιο παίζει μεγάλο ρόλο στη διατήρηση της προσωπικής μας ενέργειας και στην προστασία της υγείας μας. Ένας άσχημος ύπνος μπορεί να προκαλεί πονοκέφαλο, δυσθυμία, αναστάτωση και έλλειψη συγκέντρωσης.

Γι′ αυτό, είναι πολύ σημαντικό να προσέξουμε τρία σημεία στο χώρο μας, για να έχουμε πολύ καλύτερη ποιότητα στον ύπνο, σύμφωνα με τη θετική ενέργεια του feng shui:

1/ Το υπνοδωμάτιο

Επιλέγουμε, εάν και εφόσον έχουμε τη δυνατότητα, το δωμάτιο που βρίσκεται στα βόρεια, βορειοδυτικά, δυτικά, ανατολικά και νοτιοανατολικά του χώρου μας σε σύγκριση με το κέντρο του σπιτιού.

Σε αυτές τις θέσεις υπάρχει καλύτερη ροή ενέργειας, που μας βοηθά στη συγκέντρωση, την επικοινωνία, τον ρομαντισμό και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

Προσέχουμε να μην βάλουμε πολλά έπιπλα στην κρεβατοκάμαρά μας. Δηλαδή, θα πρέπει να υπάρχουν σε αυτή το κρεβάτι, δύο κομοδίνα (ακόμα και εάν πρόκειται για ένα άτομο και όχι ζευγάρι), η ντουλάπα και ένα έπιπλο- τουαλέτα και κανένα άλλο έπιπλο.

Δεν ξεχνάμε να αποφεύγουμε τη χρήση καθρέφτη και τηλεόρασης στο υπνοδωμάτιό μας, καθώς η καθρεφτίζουσα επιφάνειά τους προκαλεί ένταση και ασαφή ροή ενέργειας, ειδικά όταν κοιμόμαστε.

2/ Το κρεβάτι

Πρέπει να έχει στιβαρό προσκεφάλι, χωρίς αποθηκευτικό χώρο στην κάτω πλευρά και με άνετο στρώμα.

Είναι ιδανικό να έχει ξύλινο σκελετό και να αποφύγουμε όσο το δυνατό το μεταλλικό κρεβάτι, γιατί το στοιχείο του αλλοιώνει το τοπικό μαγνητικό πεδίο και έχει πιο έντονη επίδραση στην ροή της ενέργειας Qi.

Η καλύτερη θέση για το κρεβάτι μας είναι στην βορειοδυτική, ανατολική, νοτιοανατολική πλευρά του χώρου, ενώ θα πρέπει να αποφεύγουμε την νότια, δυτική, νοτιοδυτική και βορειοανατολική θέση, γιατί έχουν σαφώς πιο έντονη ροή ενέργειας και δε βοηθούν στην ηρεμία και την χαλάρωση.

3/ Χρωματισμοί

Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη συμπεριφορά μας και στη ψυχοσύνθεσή μας. Πολύ περισσότερο, όταν έχουμε να κάνουμε με ένα δωμάτιο που περνάμε 6-8 ώρες καθημερινά, όπως η κρεβατοκάμαρα.

Εάν το υπνοδωμάτιο μας είναι στα βόρεια του χώρου, επιλέγουμε θερμά χρώματα, όπως κόκκινο, κεραμιδί, μώβ που δίνουν ένταση στην ήρεμη ενέργεια της βόρειας πλευράς.

fortable-feng-shui-bedroom-with-curtains-and-pillows

Ενώ επιλέγουμε το γκρι, το λευκό και το σκούρο καφέ σε περίπτωση που το δωμάτιό μας είναι στα βορειοδυτικά του χώρου μας και αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε, εάν το δωμάτιο βρίσκεται ανατολικά ή νοτιοανατολικά του σπιτιού.

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.

7 tips για να αξιοποιήσετε το παλιό σας κρεβάτι

Μαρμελάδα κάστανο